Il Genovese

« Older   Newer »
  Share  
Ombra sul molo
view post Posted on 14/3/2007, 19:08




T' asbrio 'na cartella che te fasso vedde a marca do cappello!




 
Top
MorrisGarage
view post Posted on 15/3/2007, 10:04




Ti ghe na faccia cumme u cu! :P
Gite, belina, che ta douviu! :shifty:
 
Top
ZeneizeDoZena
view post Posted on 16/3/2007, 10:00




CITAZIONE (fumogeni liberi @ 11/3/2007, 23:03)
mussa, un gottu de vin giancu, un toccu de fugassa e o zena e mi sun a postu :D

Concordo ;) ...ma perche' sta discûscion no se ciamma "O zeneize" invexe che "Il Genovese"...cosci' eh, tanto pe saveì...

Me permetto de mette ûn piccolo contribûto, che ho trovou in internet...a stoia do pesto

Tütti i zeneixi che mangian meneströn, trenette, troffie e lasagne cö pesto, scommetto che conoscian ben poco e origini do pesto...A sêu stoia, almeno cömme ä contava a Cesira de Ravecca, sciû per zû a l'e questa...L'idea feliçe de questa combinazion l'ha avûa trei sordatti zeneixi in Crimea, che se ciammavan: Pestello, Pignêu, Testa d'aggio, che trovandose in sce o campo de battaglia vixin a ûn mortâ, dûrante 'na sosta do combattimento son andaeti a accoegase in t'ûn campo pin de baxaicò; e qui avvenne il miracolo, perchè in t'o frattempo ûn sordatto sardo, ch'o l'aiva riçevûo ûn pacco da casa, o l'ha tiöu fêua ûn tocco de formaggio, e li frà Pestello, Pignêu, Testa d'aggio, formaggio sardo, baxaicò, e mortâ missi inçemme l'e spontoù o pesto per la gioia de tütto o reggimento. E da quello giornö o Comandante o l'ha ordinôu sempre rancio a base de pesto, passando d'in vittoria in vittoria, perchè i sêu sordatti pestavan tûtti: in virtù dö pesto, che s'o l'e ben faeto ö fortifica, e l'e ben ben difficile che ûn ch'o l'agge mangiôu troffie cö pesto o s'accostippe, mentre e trenette fan ben pe a sciatica e l'artrite, non dimenticando che e lasagne portan benessere e pace, perchè 'na famiggia ch'a s'assetta a töa intorno a 'na bella fiamanghilla de lasagne cö pesto ben condie, doppö mangiôu, s'abbraççan e se baxan tûtti.
In baxaicò, concordia...e Forsa Zena!

Cuë de lôuà sartime addosso, lôua ti che mi non posso ^_^
 
Top
grupes levante
view post Posted on 16/3/2007, 12:52




va ben anche u camugin?
 
Top
fumogeni liberi
view post Posted on 16/3/2007, 14:22




CITAZIONE (ZeneizeDoZena @ 16/3/2007, 10:00)
CITAZIONE (fumogeni liberi @ 11/3/2007, 23:03)
mussa, un gottu de vin giancu, un toccu de fugassa e o zena e mi sun a postu :D

Concordo ;) ...ma perche' sta discûscion no se ciamma "O zeneize" invexe che "Il Genovese"...cosci' eh, tanto pe saveì...

a'lè quella belina de ex-vola che vuol parlar zeneize ma u l'è terrun :P
 
Top
BianconeroNato
view post Posted on 16/3/2007, 14:32




quando penso al "genovese" mi viene in mente Hakan (un fratello gobbo de zena) che mi telefonò quando parve per qualche ora che la sinistra non avesse vinto al senato alle elezioni del 2006...accento genovese con marcatissimo fagiolo da sbronza, mi disse "belin mi facio una sega a due maaaani"
 
Top
ZeneizeDoZena
view post Posted on 16/3/2007, 15:13




CITAZIONE (fumogeni liberi @ 16/3/2007, 14:22)
CITAZIONE (ZeneizeDoZena @ 16/3/2007, 10:00)
CITAZIONE (fumogeni liberi @ 11/3/2007, 23:03)
mussa, un gottu de vin giancu, un toccu de fugassa e o zena e mi sun a postu :D

Concordo ;) ...ma perche' sta discûscion no se ciamma "O zeneize" invexe che "Il Genovese"...cosci' eh, tanto pe saveì...

a'lè quella belina de ex-vola che vuol parlar zeneize ma u l'è terrun :P

:B): ...pe tuti voiatri che, comme mi, voe comensâ a imparâ un po' de zeneize, gh'e' in bel scito che se ciamma "il faro ligure"...anne a vedelo, ma êuggio! :shifty: No faeve seguî da quarche porco brûxacchiâ... :lol: E Forsa Zena!

http://ilfaroligure.altervista.org/corso.htm
 
Top
ZeneizeDoZena
view post Posted on 5/4/2007, 08:56




E penso a quand'ëo un figgetto (n.b. arregordo e' poco musicale...)
Sognavo 'na maggia e 'n ballon
Se sento o staddio che canta (n.b. cûrva no me piaxe...)
Mi provo a stessa emossion (se scrive emozion ma se dixe emossion...)
Ed ecco ch'ou Zena entra in campo
Fortiscimo batte o meo chêu
Me tremma a voxe e son çerto
Ch'ou Zena o l'e' l'unnico amô

Allenève a cantàla... :B):
E Forsa Zena!
 
Top
22 replies since 8/3/2007, 21:33   1091 views
  Share